FANDOM

Big Hero 6 film poster.jpg

Afișul filmului

Cei 6 super eroi (titlu original: Big Hero 6) este un film de animație din 2014 regizat de Don Hall și Chris Williams, produs de Studiourile Walt Disney și distribuit de Walt Disney Pictures. Este al 54-lea Clasice Walt Disney series, inspirat din Benzile desenate Marvel Cei 6 Super Eroi.Regizat de Don Hall și Chris Williams, filmul spunea povestea geniului în robotică Hiro Hamada care formează o echipă de supereroi pentru a învinge un ticălos mascat. 

Big Hero 6 este primul film de animație care înfățișează personajele din cadrul benzilor desenate Marvel Comics ; a cărei companie părinte a fost achiziționată de Walt Disney în 2009. Walt Disney Animation Studios a creat special o nouă tehnologie software pentru a putea reda efectele vizuale dorite.Filmul a câștigat Premiul Oscar pentru cel mai bun film de animație.

Filmul a avut premiera la cel de-al 27-lea Festival Internațional de Film de la Tokyo, în data de 23 octombrie 2014 și la Festivalul de film din Abu Dhabi, în 3D pe 31 Octombrie; a fost de asemenea lansat în cinematografele din S.U.A pe 7 noiembrie, 2014. Acesta a avut încasări de 484 milioane de dolari la nivel global, dintre care 214 milioane de dolari doar în Canada și Statele Unite. A fost întâmpinat cu critici pozitive și succes la nivel comercial, fiind nominalizat de asemenea la Premiile Annie pentru Cea Mai Bună Animație și la Premiul Globul de Aur pentru cel mai bun film de animație, dar și la Premiile Oscar la categoria Cel mai bun film de animație .

Personaje și vociEdit

  • Ryan Potter - Hiro Hamada, un adolescent de 14 ani cu o minte sclipitoare,expert în știința roboților, care a absolvit liceul. În ceea ce privește personajul, co-regizorul Don Hall spune: "Hiro experimentează tranziția de la băiat la bărbat, este un moment dificil în viața oricărui puști și unii adolescenți dezvoltă o atitudine de revoltă, simțundu-se deseori epuizați, fiind și foarte arțăgoși la stimulii realității sociale. Mai mult ca sigur Ryan este un puști foarte agreabil. Așa că indiferent ce face, i-a fost ușor să aducă personajul lui la cel mai înalt nivel, avantaj ce îl face pe Hiro autentic, dar și atrăgător".
  • Scott Adsit -Baymax, un robot gonflabil creat de Tadashi pentru a fi un asistent în îngrijirea sănătății. Hall spune: "Baymax vedea lumea dintr-o singură perspectivă - el își dorește doar să ajute persoane, și îl vede pe Hiro ca pe pacientul acestuia". Producătorul Roy Conli spune "Faptul că personajul său este un robot, limitează modul prin care publicul resimte emoțiile transmise de acesta, dar Scott a făcut acest lucru într-un mod hilar. A trecut prin filtrul său aceste limite, fiind capabil să modeleze limbajul său într-un fel prin care poți simți cu adevărat emoția dar și simțul umorului la acest partener loial și atât de uman. Scott a fost capabil să transmită cât de mult contează Baymax".
  • T.J. Miller - Fred, un fan al benzilor desenate relaxat și sigur pe el, care este și mascota Institutului de Tehnologie din San Fransokyo. Vorbind despre Miller, Williams spune "Este un adevărat student al comediei. Sunt foarte multe straturi ale interpretării lui, astfel Fred încheie animația, devenind un personaj mult mai crucial decât s-ar fi așteptat cineva".
  • Jamie Chung - GoGo Tomago, o fată puternică, atletică și plină de adrenalină până în măduva oaselor. Hall spune: "Este cu siguranță o femeie cu puține vorbe la ea. Am studiat curierii bicicliști ca inspirație pentru a crea personajul ei".
  • Damon Wayans, Jr. - Wasabi, este super inteligent și puțin nevrotic, dar marele și corpolentul îndemânatic nu se poate abține să se alăture cauzei atunci când Hiro are cea mai multă nevoie de el. Despre personaj, co-regizorul Chris Williams spune : "Este cel mai convențional, precaut- el este, cum aș putea spune ... cam cel mai normal puștan dintr-o echipă obrăznicuță. Așa că el crește pe parcursul filmului în prima parte, și devine, într-un fel, vocea publicului și subliniază că ceea ce fac ei este nebunie curată".
  • Génesis Rodríguez -Limonadă, este o expertă înnăscută în chimie mai puțin obișnuită în cadrul Institutului de Tehnologie din San Fransokyo. Williams ne destăinuie: "Este o tipă cu ochelari care are un foc interior și o atitudine de încredere care o fac de neoprit. Dar are această calitate a ei de om de știință nebun cu o sclipire în ochi - Honey este mai mult decât ceea ce pare, și asta este demn de admirație".
  • Daniel Henney -Tadashi Hamada, fratele mai mare al lui Hiro și cel care a dezvoltat, construit și programat un robot medical de ultima generație— un Asistent în îngrijirea sănătății, pe nume Baymax, care va ajuta probabil milioane de oameni din toată lumea. Dar rolul lui de frate mai mare este cel care îl face pe Tadashi cu adevărat special. Orice copil are nevoie de un tip ca Tadashi care să aiba grijă de el, iar Hiro știe cât este de norocos să îl aibă în viața sa. Tadashi și-a îndeplinit visul,acela de a crea un bine umanității, dar va fi nevoit să înțeleagă că lumea în care trăiește abundă în invidie și frică pentru talentul său în mecatronică. Privind relația dintre Hiro și Tadashi, Conli spune: " Înainte de toate ne-am dorit ca ei să fie frați. Tadashi este un mentor inteligent. Acesta într-un mod foarte subtil i-a făcut cunoștință lui Hiro cu prietenii lui, aratându-i fratelui lui și ce făceau aceștia la San Fransokyo Tech. Odată ce Hiro îl vede pe Wasabi, Honey, GoGo, chiar și pe Fred în acțiune, el realizează că acolo undeva este o lume mult mai mare, și mult mai mult decât ce îl fascina până în acel moment".
  • Alan Tudyk -Alistair Krei, un antreprenor pionier și guru în tehnologie, este cel mai ilustru absolvent al San Fransokyo Institute of Technology. Proprietar al celei mai mari companii de tehnologie din lume, Krei Tech, Krei este întotdeauna în căutarea următorului lucru măreț. El participă la expoziția organizată de San Fransokyo Tech și este extrem de impresionat de ingeniozitatea lui Hiro.
  • Dan Howell și Phil Lester au o apariție specială , fiind Tehnicienii 1 și 2 în cadrul cinematografelor din Regatul Unit.

Also on FANDOM

Random Wiki