FANDOM

Cinderella II Dreams Come True.jpg

Coperta DVD

Cenușăreasa II: Visele se împlinesc (titlu original:Cinderella II: Dreams Come True) este prima continuare direct-pe-video a filmului Disney din 1950 Cenușăreasa. A fost produs în 2001 și a fost lansat la 26 februarie 2002. A fost urmat de Cenușăreasa III: Povestea se rescrie în 2007.

Filmul este format din trei părți; în prima parte Cenușăresei planifică o petrecere, în a doua parte șoricelul Jaq este transformat într-un om și ajunge frate de mână la nunta Cenușăreasei, iar în ultima parte una dintre cele două surori vitrege (Anastasia, cea roșcată îmbrăcată într-o rochie roz) se îndrăgostește de un tânăr brutar, relație cu care Doamna Tremaine și Drizella nu sunt de acord.

Estimativ, filmul a costat 5 milioane dolari, acest film fiind în topul celor mai bine vândute continuări animate Disney în acel an, având încasări de aproximativ 120 de milioane dolari din vânzările direct-pe-video. Cu toate acestea filmul a avut recenzii mai mult negative atât din partea criticilor cât și a fanilor.

Also on FANDOM

Random Wiki