FANDOM

Disney Princess (în română: Prințesele Disney) este o franciză media deținută de Walt Disney Company.
Disney Princess 2014 Logo

Inițial, franciza a fost compusă din Albă ca Zăpada, Cenușăreasa, Aurora, Ariel, Belle, Jasmine, Pocahontas și Mulan. Tiana , Rapunzel și Merida au fost recent încoronate, datorită marii popularități ale filmelor sale.

Oficiale prințeseEdit

Prințesa Albă ca Zăpada Edit

Snowwhitenew

Personajul Albă ca Zăpada, apărut pentru prima dată în 1937, a fost inspirat din basmul Fraților Grimm Schneewittchen despre o frumoasă prințesă din Germania care avea o mamă vitregă geloasă. Walt Disney a transformat acest basm clasic în primul său film de animație. Adevărata ei iubire este Prințul Ferdinand, care îi întrerupe „somnul morții” (provocat de Regina Malefică) cu ajutorul primului sărut al iubirii. Ea se împrietenește cu șapte pitici în timpul șederii ei la căsuța lor. Având vârsta de 14 ani, ea este cea mai tânără dintre Prințese. Albă ca Zăpada are onoarea de a fi prima Prințesă, deschizând calea pentru toate prințesele ulterioare.

Cenușăreasa Edit

Cinderellanewpic

Cea mai cunoscută versiune a Cenușăresei este basmul „Cendrillon” de Charles Perrault în 1697. În 1950, acesta a fost transformat într-un film de animație de către Walt Disney. Cenușăreasa Tremaine este a doua cea mai mare Prințesă Disney. Ea are 19 ani în timpul evenimentelor din film. Mama ei vitregă a transformat-o în singura servitoare a familiei după moartea tatălui ei. Cu ajutorul magic primit de la Zâna Nașă, ea participă la un bal regal și îl întâlnește pe prințul regatului ei și bărbatul cu care se va căsători, scăpând astfel de viața sa de servitoare. Cenușăreasa este de multe ori considerată lidera Prințeselor, fiind așezată des în centrul pozelor de grup.

Prințesa AuroraEdit

Auroranew

Prințesa ArielEdit

Arielnew

Prințesa BelleEdit

Bellenew

Prințesa JasmineEdit

Jasminenew

Prințesa Pocahontas Edit

Pocahontas 2015 Redesign

Prințesa MulanEdit

Mulannew

Prințesa Tiana Edit

Tiananewpic

Prințesa RapunzelEdit

Rapunzelnew

Prințesa Merida Edit

Meridanew