FANDOM

Elsa lifesize cardboard cutout buy Disney Frozen Cutouts at starstills 54086.1396694772.1280.png

Regina Elsa de Arendelle este personajul deuteragonist al filmului de animație Disney Frozen (Regatul de gheață). Ea este următoarea suverană la tronul din Arendelle după moarte părinților ei. Din nefericire ea își dezvăluie puterile ei de gheață și zăpadă și astfel devine faimoasa Crăiasă a zăpezi.

Vocile personajuluiEdit

  • în versiunea originală : Indina Menzel, Spencer Lacey Ganus (ca un adolescent de 12 ani), Eva Bella (ca un copil de 8 ani)
  • în versiunea română: Adina Lucaciu (vorbind), Dalma Kovacs (cântând), Cătălina Chirțan (ca un copil de 12 ani), Carla Oncescu (ca un copil de 8 ani)

DezvoltareEdit

Elsa a fost inițial prezentată ca un personaj rău, un ticălos dramatic fără inimă înrudită cu răufăcători di trecutul Disney, cum ar fi Cruella De Vil din 101 dalmațieni și Ursula din Mica sirenă, precum ea nu a avut nici-o legătură cu Anna. Cu toate acestea, dezvoltarea filmului a intrat în mai multe probleme poveste-înțelegere, și astfel s-au făcut două schimbări majore; modificarea rolului moral a lui Elsa în poveste și relația ei cu Anna. Odată ce cele două au devenit surori, realizatorii au considerat că ar deschide noi posibilități pentru elementele povești, cea ce face procesul de finalizare adaptări Disney Crăiasa Zăpezi. Interpretarea original ca un personaj negativ, Elsa, s-a descris ca fiind un tiran nemilos, rece, care a avut o armată de oameni de zăpadă gigantici și a fost proiectată să semene cu actrița Bette Midler sau regretata cântăreață Amy Winehouse, unde a fost descrisă cu părul albastru închis sau negru țepos și chiar cu pielea albastru-gri, un corp mai unghiular și un zâmbet constant malefic și purtând un costum cu un aspect sinistru făcut din hermine vii; spre deosebire de un aspect angelic și o personalitate de nevinovat văzut în filmul final, ea a fost inițial foarte ostil și amar față de alții și ofensa pe toată lumea în loc să fie fricos și nesigur pe puterile ei și a fost de gând să fie exprimată de actrița Megan Mullally. Cu toate acestea, acest lucru nu a mers foarte bine, așa cum ar fi fost dificil pentru ea să reformeze un personaj negativ direct rău, și după ce a ascultat piesa "Let It Go", destinat să fie cântat de personajul negativ, Elsa atunci când a fost scris. Scriitorii și-au dat seama că motivația ei de auto-împuternicire și dorința de a fi ea însăși a fost prea pozitiv pentru a fi exprimat printr-un ticălos și nici nu se potriva unui personaj negativ. În loc să schimbe versurile au ajuns la schimbarea lui Elsa și prin urmare personajul a fost schimbat de la un rol "mizerabil " pentru un rol anti-eroină văzută în filmul final. Poate fi observat că adevăratul ticălos al filmului este Hans .

AparițiiEdit

Regatul de gheațăEdit

Frozen FeverEdit

Once Upon a TimeEdit

Elsa, de asemenea apare ca un personaj curent pentru prima jumătate din al patrule sezon al serialului de televiziune Once Upon a Time,în care ea este jucată de Georgina Haig.

Also on FANDOM

Random Wiki