FANDOM

Legenda Atlantidei este un film de desene animate făcut de către studiourile Golden Films, făcând parte din Colecția Clasică (Collectible Classics). Filmul a fost regizat de către Diane Eskenazi, Hilary Hinkle, Linda Engelsiepen și Michael Mani. Prima sa publicare a fost în 2004 la New York la Goodtimes Entertaiment ca un film bun pentru copii dar și pentru cei mari având o conotație dramatică fiind plin de cântece și acțiune. Este un film animat plin cu aventură. 

Legenda ea viață în acest desen animat, cu Belial, advizierul malefical familii regale, caută cristalele vieții care îi vor da controlul total al celor 4 elemente ale naturii: vânt, pământ, foc și apă. O creatură a primelor "suflete" (locuitori) care au locuit în atlantida, Gryphos este prins de Belial în peștera sa supterană, și forțat să dezvăluie că oricine posedă cristale trebuie să folosească flacăra "eternității" ca să aibă puterea absolută. Acesta cere împăratului să construiască o mină sub tărâmul îndepărtat pentru binele poporului. Regina îi spune că nu trebuie să schimbe viața culegătorilor de plante care locuiesc acolo de sute de ani. Belial se duse și plăti cuiva o sumă de banii ca să îi dezvăluie unde se afla cristalul vântului. Fiica sa îi spuse mamei ei ce punea la cale acest vrăjitor. Frumoasa regină Marina devenind suspicioasă plănui să ascundă cristalele. Plecă dimineața să ascundă cristalele, însă Belial stârni un vânt și îi luă unul dintre cristale pe care vroia să le arunce în mare. Atunci stârni o furtună care scufundă corabia. Regina este aparent pierdută în mare când Belial a furat cristalele, dar prințesa mai târziu se împrietenește cu  Terra, un străin  de pe țărmul îndepărtat de dincolo de oraș (cetate), și ei încearcă să-l oprească pe Belial din a omorâ pe împărat și a pune mâna pe Atlantida. Mai multe aventuri se întâmplă care îl ajută pe Belial să i-a toate cristalele folosind forțele sale. Până la urmă îi înlănțuie pe tatăl său și pe fiica sa dar ei reușesc să fie dezleghați de Terra. Atunci sufletul lui Terra este închis într-un cristal. Aceasta îi pune sufletul la loc din cristal, cât timp Belial pleacă pentru un scurt timp. Atunci se arată mama a Marina care ca și mai mulți dintre familia sa de vindecători erau seminemuritori. Atunci ea le dă idea să scape printr-o crăpătură. Dar Belial reușește să ia după câteva acțiuni cele 4 puteri și devine o monstrozitate. El stârnește toate elementele însă nu a putut să le stăpânească și acestea l-au anihilat într-un fel (și-a pierdut puterea oricum devenise nemuritor). Însă din cauza puterileor sale insula crapă și mai mulți civli precum și familia regală și  niște culegători de fructe împreună cu câteva alte viețuitoare se ancorează spre un nou tărâm (Marina n-avea nevoie de corabie, era invizibilă). Și astfel binele a triunfat asupra răului și totul a fost bine.

Poze:

Also on FANDOM

Random Wiki