FANDOM

Mickey Mouse normal.jpg

Mickey Mouse este un șoricel antropomorf animat creat de Walt Disney și Ub Iwerks în anul 1928. Mickey este, de departe, cel mai faimos personaj al companiei Walt Disney și servește ca mascota companiei.

În mod amuzant estimat ca având 2 picioare. 3 inci. (69 cm) și o greutate de 23 de pounds (10 kg), Mickey a crescut rapid la apogeul culturii americane, devenind cel mai popular personaj de desene animate din lume și influențând următoarele desene animate.

De peste 86 ani, el a însemnat compania Walt Disney , animație, fond comercial, distracție, râsete, și mai presus de toate Walt Disney însuși. Despre aceasta a declarat Lillian Disney, soția lui, că de-a lungul anilor, Mickey si Walt au crescut împreună și au devenit oglinzi ale personalității celuilalt. Amândoi au început răutăcioși și obraznici, dar când au crescut mai mari au preferat să iasă din lumina reflectoarelor și să respecte pe alții când lucrează "magia" lor. Președintele Jimmy Carter a spus odată; "Mickey Mouse este simbolul  bunăvoinței, depășind toate limbile și culturile. Când cineva vede Mickey Mouse, ei văd fericirea".

SIlueta de 3 cercuri al lui Mickey (Mickey Ascuns) servește ca logo-ul pentru cele mai multe dintre filialele Disney, cu excepția pentru cei care nu poartă eticheta  "Disney" sau "Walt Disney". Portretul lui Andy Warhol în "Arta luii Mickey Mouse" utilizează diverse tehnici de artă populară pe șoarecele clasic.

Mickey Mouse este citat deobicei ca cel mai popular personaj de desene animate, uni susținând fals "din totdeauna".

El este inspirat după fratele său itreg Oswald , iepurele norocos.

Also on FANDOM

Random Wiki