FANDOM

Rescuersposter

Afișul filmului

Salvatorii (engleză The Rescuers) este un film de animație în regia lui Wolfgang Reitherman și lansat pe 22 iunie 1977. El se bazează pe povestirea The Rescuers și Miss Bianca de Margery Sharp. A petrecut patru ani în producția de combinarea talentele de mai mult de 250 de persoane, inclusiv 40 animatori care a produs aproximativ 330,000 desene, au existat 14 secvențe 1039, cu scene separate, ș i 750 de seturi.

În acest film, o companie de șoareci, numit de salvare, cu sediul în New York, în subsolul al Organizației Națiunilor Unite, pentru a face bine în lumea reală. Două dintre mouse-ul, un om de serviciu numit Bernard și delega moda Ungaria, Miss Bianca, a lua o misiune pentru a ajuta la Penny, o fată orfan care a fost răpit, pentru a scăpa de la teribila Doamna Medusa. În timpul complot, personaje noi apar pentru a ajuta la pereche de șoareci, inclusiv un albatros dezastruoase care ia o excursie la o mlaștină plin de pericole și de aventuri.

Filmul a fost un mare succes. Astfel, compania Disney a luat decizia producerii o continuare intitulat Salvatorii în Australia (engleză The Rescuers Down Under) pe 16 noiembrie 1990.